Sample script section in the buildfile for an i.MX6 SABRE Smart board

Here's an example of the minimum list of libraries specified in the script section of the buildfile, which is used to generate a boot script:
...
<boot script portion>
...
[+script] .script = {
    # Initialize the console
    procmgr_symlink ../../proc/boot/libc.so.4 /usr/lib/ldqnx.so.2
    TZ=EDT5EST
...
<Other libraries required for your system to start>
...
###########################################################################
## Start slogger2, consider removing from production loads if necessary
###########################################################################
pipe
slogger2 &
...
###########################################################################
## Graphics support - Screen
###########################################################################
libWFD.so.1
/usr/lib/graphics/iMX6X/libWFDimx6x.so=graphics/iMX6X/libWFDimx6x.so
/usr/lib/graphics/iMX6X/libimx6xCSCgamma-generic.so=graphics/iMX6X/libimx6xCSCgamma-generic.so
[search=../install/armle-v7/usr/lib/graphics/iMX6X]
/usr/lib/graphics/iMX6X/graphics.conf=graphics.conf
/usr/lib/graphics/iMX6X/scaling.conf=scaling.conf
libscreen.so.1
libimg.so.1
img_codec_png.so.1
###########################################################################
## Set environment and start the main shell
###########################################################################
[perms=0744] .console.sh={
echo setting env variables.
export SYSNAME=nto
export TERM=qansi
export HOME=/
export PATH=:/bin:/usr/bin:/sbin:/usr/sbin:/proc/boot
export LD_LIBRARY_PATH=:/lib:/usr/lib:/lib/dll:/proc/boot               
#######################################################################
## Start the screen graphics
#######################################################################
# echo Starting Screen Graphics...
screen -c /usr/lib/graphics/iMX6X/graphics.conf
echo done.
# Start your splash screen application to show content on the display
# This application is code that you write
splash_screen_application
}
...
<Rest of buildfile>
...
...